  • Data: 2005-04-22 02:35:40
    Temat: Re: [pilne] Cos sie pochrzanilo w systemie Banku i...
    Od: get <g...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Buc lubelski i karierowicz PRLi Otto Falkenstein wrote:

    > A co do twojej wypowiedzi, jak zwykle nacechowanej beznadziejnym
    > poziomem wiedzy na temat prawa połaczonym ze schizofrenicznym
    > uwielbieniem dla "praw fundamentalnych": zawierając umowe z bankiem
    > zgadzasz się na wystawienie przez bank bankowego tytułu egzekucyjnego
    > obejmujacego zadłużenie do pewnej kwoty.

    Nie zawieram takiej umowy, a bank nie moze mi odmowic uslugi w zwiazku z
    odmowa. Tak samo jak zaden oszust nie moze mnie zmusic do poddani sie
    arbitrazowi po rygorem odmowy uslugi.

    > Jezleli nie zapłacisz to bank
    > wystawi tytuł egzekucyjny i prześle go do SĄDU że by SĄD nadał mu
    > klauzulę wykonalności. I jezeli dokumenty beda sie zgadzały sąd taką
    > klauzulę nada.

    Sad, czy buc w todze taki jak ty? Wlasnosci mozna pozbawic tylko po
    daniu mozliwosci obrony przed kompetentnym sadem. Twoj scenariusz
    zaklada ze Citi moze dokonac kazdego oszustwa i tylko zaniesc swistek do
    buca w todze takiego jak ty do podpisu. Tylko w Lublinie!!!