    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Date: Wed, 22 Jun 2005 07:36:12 +0200

    Re to: Marcin Tałajczyk [Wed, 22 Jun 2005 00:23:14 +0200]:

    > Ścieżki rowerowe wydzielane z chodnika to całkowity idiotyzm.
    > Najczęściej różnią się tylko kolorem i np. w nocy trudno jest
    > rozpoznać czy juz sie weszło na sciezke czy nie.

    A tu sie calkowicie zgadzam, latwo jest po prostu kogos
    wymijajac albo zagapiajac sie gdzies faktycznie przelezc
    przez ta linie. Duzo bardziej podobaja mi sie te rozdzielone
    pasem trawy, tam juz nie ma sily zeby nie przyuwazyc.

    Swoja droga, chetnie wyslalabym nasze wladze miejskie do
    Niemiec na kurs "jak buduje sie sciezki rowerowe"...

    Kira