  • Data: 2005-06-22 05:33:55
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: qwerty [Tue, 21 Jun 2005 21:40:02 +0200]:

    > IMO Rowerzysta. Zresztą oni coraz bardziej jeżdżą
    > jak wariaci.

    Wiesz, po lesie to ja jezdze faktycznie roznie, ale po miescie
    zawsze spokojnie i uwazajac co robie. I szlag mnie najjasniejszy
    trafia, jak jade sobie sciezka rowerowa wzdluz ktorej leci duzy
    szeroki i ladny chodnik, a ci cholerni piesi po czym musza lezc?
    TAK! Nagroda Glowna: oni _koniecznie_ musza po sciezce!

    O ile starowinki i matki z dziecmi traktuje ulgowo, o tyle jak
    widze ze wpieprza mi sie dokladnie pod kola banda mlodziezy,
    juz dawno przestalam sie cackac -- mam _bardzo_ solidny, wlasnie
    na te okazje, sygnal dzwiekowy, ktory funduje im z bliskiej
    odleglosci tak, ze podskakuja, a potem przelatuje obok nich
    ile sie da. Robie to tak, ze krzywda im sie stac nie ma
    prawa, ale co sie wystrasza to ich prywatne -- moze jeden
    z drugim zalapie, ze te chodniki do czegos jednak sluza.

    I to nie jest "jak wariaci". To jest dzialalnosc edukacyjna.

    Zanim wjedziesz z buzka na rowerzyste, wyjasnij pieszym zeby
    nie wlazili idiotycznie pod kola. Ok?

    Kira