  • Data: 2005-06-22 06:38:11
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: zdzis <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Harry wrote:

    > zdzis jakbys mial pojecie co to jest strefa zamieszkania to bys nie
    > plutl bzdur,
    plótł
    > jest taki niebieski znak w krztalcie prostokatu zazwyczaj,
    > z domkiem i ludzikiem i on wlasnie oznacza strefe zamieszkania, moge sie
    > zalozyc ze nie ma tam takiego znaku, jest on zazwyczaj umieszczany przy
    > wjazdowych uliczkach pod bloki lub jesli jakas bardziej uczeszczana
    > jezdnia wchodzi na teren osiedla
    Ja chyba na prawde nie rozumiem. Dlaczego myslisz, ze nie ma tam znaku i na
    dodatek chcesz sie jeszcze zalozyc? To jest faktycznie sciezka rowerowa
    przy uczeszczanej ulicy, ktora odchodzi od jeszcze bardziej uczeszczanej
    ulicy i wchodzi na osiedle. Jeszcze sie dzisaj upewnie, ale pamietam, ze
    przy wlocie na te ulice, sto pare metrow od miejsca zdarzenia, stoi sobie
    znak taki jak opisales.

    Co zreszta tak na prawde nic dla mnie nie zmienia, bo chcialem sie
    dowiedziec jak to wyglada ogolnie.