  • Data: 2004-01-29 11:39:23
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: Kazy<k...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie to wlaśnie mialam napisać o Tobie:-) Cieszę się, ze masz
    tyle
    > samokrytyki.
    Tylko nie zwrocilas uwagi, iz ja nie studiuje prawa tylko Ty. I dziekuje
    za potwierdzenie mojej tezy.

    > Dlatego zwrócileś się o poradę na grupę prawniczą?:-))

    Bo mam takie zdanie iz jedna czarna owca nie moze zepsuc calego
    stada.

    > Twój portret wypisz wymaluj, jeśli chcesz sie sam reprezentować w
    sądzie.
    Patrz wyzej. Ty podobno studiujesz zaocznie wiec masz spotkanie raz
    na miesiac moze czasami rzadziej. Wypisz wymaluj Twoj pomnik. Jest
    tak jak myslalem.
    > Skądinąd to załosne. Chcesz zarobić na stracie podobno tak
    ukochanego
    > zwierzątka, wciągając w to dziecko i żylujesz na prawnika? Dzizus...:-
    ))
    Poraz enty pisze Ci czytaj uwaznie. Nigdzie nie napisalem, iz chce
    zarobic. Zadam jedynie kwoty na zakup nowego zwierzaka wraz ze
    wszystkimi jego szczepieniami. To iz wspomnialem, ze mozna
    dochodzic strat moralnych nie znaczy, ze tak uczynie przed sadem. Nie
    jestem takim materialista w preciwienstwie do Ciebie. Bo pisalas ze nie
    bedziesz prowadzic takich spraw za 200 zl (tchorzofretka).
    Jestes po prostu zalosna kobieta, ktora nie ma nic wiecej do roboty i
    caly bozy dzien siedzi na grupie i klepie w klawiature bzdury udajac
    madrego prawnika. Na razie nim nie jestes i zamiast siedziec przed
    komputerem wez podreczniki i suie uczy, aby inne osoby ktore beda
    potrzebowaly jakas pomoc liczyly na rzetelna informacje. Bo podobno
    masz sesje.
    Nie zycze Ci powodzienia w sesji a nawet jeszcze chce abys nie zdala
    bo nie mam zamiaru miec doczynienia z takim niekompetetnym
    prawnikiem.

    -> http://usenet.pomocprawna.info