eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx
    02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Sat, 05 Mar 2011 12:55:23 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20110126
    Lightning/1.0b3pre Lanikai/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikm9r0$hq3$1@inews.gazeta.pl> <ikpahc$bc4$1@inews.gazeta.pl>
    <ikr3g8$aeo$1@inews.gazeta.pl> <ikr4nq$2rl$1@news.onet.pl>
    <ikr5b7$h8r$1@inews.gazeta.pl> <ikr6qm$9ge$1@news.onet.pl>
    <ikr7pl$qh7$1@inews.gazeta.pl> <ikr7uq$d89$1@news.onet.pl>
    <iks59l$84s$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <iks59l$84s$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4d7224ab$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.49.174
    X-Trace: 1299326123 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2448 83.23.49.174:45196
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670832
    [ ukryj nagłówki ]

    (05.03.2011 02:55), Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:ikr7uq$d89$1@news.onet.pl...
    >>>> "Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć :
    >>>> Koszt robocizny jak również i ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!!
    >>>> Cennik wyraźnie mówi o tym, że robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł"
    >>>>
    >>> NIezależnie od rodzaju naprawy?
    >>
    >> to już pytanie do autora, zakładam, że wie co pisze.
    >
    > Jesli chodzi o pierwszy post, to cena usługi 100 zł dotyczyła
    > konkurencyjnego serwisu. Jego wycena to 300 zł, z czego 100 zł
    > robocizna. Ja jego post rozumiem w taki sposób, że w chwili
    > pozostawienia urządzenia cena usługi nie była znana. Inicjatorem wątku
    > była osoba o ps. Pilocik. Nie widzę jego innego postu. Nie wykluczone,
    > że mój serwer tego nie pobrał, no ale wóczas napiszcie, co on niby
    > innego napsiał.

    Message-ID: <4d6eb740$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>

    "Spokojnie Panowie.
    Cena usługi JEST ZNANA przed przyjęciem sprzętu do serwisu.
    Robocizna tej kategorii sprzętu kosztuje 80zł + części, tak więc
    opowieści o horrendalnych kosztach i ustalaniu kosztów z kosmosu nie
    mają racji bytu."

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1