eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2Re: piekielny klient - część 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - część 2
    Date: Mon, 7 Mar 2011 21:41:29 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <il3fub$evb$1@news.onet.pl>
    References: <4d715d1a$0$2451$65785112@news.neostrada.pl> <ikrqp5$dem$1@news.onet.pl>
    <il07gf$4sl$1@inews.gazeta.pl> <il07s5$91q$2@news.onet.pl>
    <il08b2$85m$1@inews.gazeta.pl> <il107k$9c7$1@inews.gazeta.pl>
    <il11ll$dt0$1@inews.gazeta.pl> <il1ujm$ack$1@news.onet.pl>
    <il352u$cgv$1@inews.gazeta.pl> <il36g5$6q5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299530507 15339 95.50.150.117 (7 Mar 2011 20:41:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Mar 2011 20:41:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:671167
    [ ukryj nagłówki ]

    Alek wrote:
    > Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał
    >
    >>> Tak, ty bredzisz. Wątek nie jest o samochodach. Nie padła
    >>> informacja o jaki sprzet chodzi, podano za to, że dla danej
    >>> kategorii sprzętu koszt robocizny jest stały. Widocznie taka jest
    >>> jego specyfika, że można taki ryczałt zastosować. I to jest fakt z
    >>> którym nie masz co dyskutować.
    >>
    >> w takim razie wytlumacz mi czym jest ta ekspertyza. tylko nie
    >> pierdol za przeproszeniem, ze ekspertyza ma wykazac jaki bedzie
    >> koszt czesci
    >
    > Ależ właśnie po to.
    >
    >> poniewaz znajac cene robocizny wiedza co trzeba wymienic. inaczej
    >> nie znali by tej ceny :)
    >
    > Dalej bredzisz.
    > Wyobraź sobie urządzenie, które niezależnie od rodzaju usterki trzeba
    > całkowicie rozmontować i potem zmontować. Niezależnie od tego czy przy
    > montażu użyjesz tych samych części czy wymienisz jedną tanią albo trzy
    > drogie - nakład pracy jest zawsze taki sam. I co, niemożliwe?

    imho mało prawdopodobne... chyba że serwis rżnie klientów stosując wycenę
    robocizny z pały... za naprawę tego bierzemy zawsze 100 zeta bez względu
    czy trzeba oczyścić suwak czy wymienić 3 scalaki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1