  • Data: 2012-03-06 08:07:27
    Temat: Re: pełnomocnictwo dla kancelarii
    Od: AndrzejSki <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 00:26:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Adwkat sam uwierzytelnia pełnomocnictwo, osoba fizyczna nie może.

    > Zgadzam się.

    Chodzi mi po prostu o to, że dostałem pismo z kancelarii prawnej, która
    działa jako pełnomocnik osoby, której nazwiska nie znam. Chciałbym wiedzieć
    kto to jest, skąd itp. Pismo dotyczy zaniechania publikacji zdjęć osoby
    której sądząc po nazwisku nigdy nie fotografowałem. Może znam ją pod
    panieńskim nazwiskiem.