  • 1. Data: 2012-03-05 14:32:02
    Temat: pełnomocnictwo dla kancelarii
    Od: AndrzejSki <a...@a...com>

    Witam,
    czy jeśli jakaś kancelaria prawnicza występuje w imieniu osoby prywatnej
    (mając pełnomocnictwo tej osoby)występuje w stosunku do mnie to ma
    obowiązek przedstawić to pełnomocnictwo na moje żądanie czy takiego
    obowiązu nie ma?

    --
    A.S.

  • 2. Data: 2012-03-05 17:25:28
    Temat: Re: pełnomocnictwo dla kancelarii
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-03-05 15:32, AndrzejSki pisze:
> [...]
    > (mając pełnomocnictwo tej osoby)występuje w stosunku do mnie to ma
    > obowiązek przedstawić to pełnomocnictwo na moje żądanie czy takiego

    Nie

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 3. Data: 2012-03-05 18:16:02
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2012-03-05 18:25, Roman Rumpel pisze:

    > Nie

    ma, oczywiście, że ma.

  • 4. Data: 2012-03-05 18:21:07
    Od: AndrzejSki <a...@a...com>

    Dnia Mon, 05 Mar 2012 19:16:02 +0100, Mruk napisał(a):

    > ma, oczywiście, że ma.

    Logicznie chyba powinno być tak jak piszesz, bo jak inaczej mogę sprawdzić,
    czy dana kancelaria występuje faktycznie w imieniu danej osoby.

    --
    AS

  • 5. Data: 2012-03-05 20:43:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AndrzejSki" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Logicznie chyba powinno być tak jak piszesz, bo jak inaczej mogę
    > sprawdzić,
    > czy dana kancelaria występuje faktycznie w imieniu danej osoby.

    Adwokat sam sobie uwierzytelnia pełnomocnictwo, toteż co do zasady może
    wywinąć jakiś numer, choć ma świadomość skutków prawnych i nie powinien.

  • 6. Data: 2012-03-05 22:47:09
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2012-03-05 21:43, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "AndrzejSki" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Adwokat sam sobie uwierzytelnia pełnomocnictwo, toteż co do zasady może
    > wywinąć jakiś numer, choć ma świadomość skutków prawnych i nie powinien.

    każdy może sobie napisać pełnomocnictwo. Ma świadomość skutków prawnych.
    Nie jesteś w stanie zweryfikować czy przedstawiane pełnomocnictwo
    faktycznie zostało wystawione przez wystawiającego.

    Ale pytanie było czy musi okazać. W mojej ocenie jeżeli nie pokazuje to
    trzeba go spuścić na drzewo.

  • 7. Data: 2012-03-05 23:26:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > każdy może sobie napisać pełnomocnictwo. Ma świadomość skutków prawnych.
    > Nie jesteś w stanie zweryfikować czy przedstawiane pełnomocnictwo
    > faktycznie zostało wystawione przez wystawiającego.

    Adwkat sam uwierzytelnia pełnomocnictwo, osoba fizyczna nie może.

    > Ale pytanie było czy musi okazać. W mojej ocenie jeżeli nie pokazuje to
    > trzeba go spuścić na drzewo.

    Zgadzam się.

  • 8. Data: 2012-03-06 08:07:27
    Od: AndrzejSki <a...@a...com>

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 00:26:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Adwkat sam uwierzytelnia pełnomocnictwo, osoba fizyczna nie może.

    > Zgadzam się.

    Chodzi mi po prostu o to, że dostałem pismo z kancelarii prawnej, która
    działa jako pełnomocnik osoby, której nazwiska nie znam. Chciałbym wiedzieć
    kto to jest, skąd itp. Pismo dotyczy zaniechania publikacji zdjęć osoby
    której sądząc po nazwisku nigdy nie fotografowałem. Może znam ją pod
    panieńskim nazwiskiem.

  • 9. Data: 2012-03-06 15:58:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > kto to jest, skąd itp. Pismo dotyczy zaniechania publikacji zdjęć osoby
    > której sądząc po nazwisku nigdy nie fotografowałem. Może znam ją pod

    To nie prościej zapytać tego adwokata o kogo mu chodzi? Albo o jakie
    konkretnie zdjęcie i gdzie publikowane?

  • 10. Data: 2012-03-06 16:17:43
    Od: AndrzejSki <a...@a...com>

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 16:58:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > To nie prościej zapytać tego adwokata o kogo mu chodzi? Albo o jakie
    > konkretnie zdjęcie i gdzie publikowane?

    I oczywiście to zrobiłem. Chodzi mi jednak o samą zasadę po prostu z
    ciekawości.

    --
    AS