  • Data: 2002-09-09 23:37:05
    Temat: Re: pekao
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 4-5 dni trzeba bylo czekac na zaksiegowanie wyplaty. W tym samym banku. Do
    > innego tak nie moga zrobic bo o ile wiem placili by karne odsetki. Ale u
    > siebie po co o to dbac.

    Haaaaaa moja wyplata gdzie firma i ja mielismy w Pekao konta szla 2-3 dni.
    Sytuacja diametralnie sie zmienila kiedy glowna ksiegowa zrobila zadyme w
    banku
    a akurat znala sie na tych klockach bo pracowala wczesniej w innym banku.
    Po tej awanturze wszystko wrocilo nagle do normy tzn. wyplata o godzienie
    8:00
    a ja na koncie mialem kaske juz popoludniu :)

    Pozdrawiam
    Dan