  • Data: 2002-09-09 09:25:13
    Temat: Re: pekao
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl> napisał w wiadomości
    news:algbpb$7fl$1@absinth.dialog.net.pl...

    > tego??
    > koncie.
    > 1000zl
    >
    > <ciah>
    >
    > Ehhh ten Pekao :(
    > Te ich cholerne bankomaty potrafia niezle wprowadzic w blad
    > jak sie zapomni czy bralo sie 300 czy 400 a moze 500 zl dnia
    > poprzedniego. Nigdy nie wiem czy mam jeszcze te 20-50 zl na koncie
    > czy juz dawno je wydalem.
    > Zerknij dokladnie do regulaminu jest tam kilka ciekawych punktow,
    > ktore niestety zobowiazuja cie do kilkunastu rzeczy - miedzy
    > innymi do kontroli swojego salda.

> [...]

    Ja osobiscie mam konto w Millenium bo swego czasu to byl jedyny bank jaki
    znalazlam w ktorym jako studentka bez stalych wplywow moglam zalozyc konto.
    I jestem bardzo zadowolona. Jak wplacam pieniadze do banku to wychodzac z
    niego sprawdzam i mam je juz na koncie w bankomacie. Jak kupuje cos karta to
    wychodzac ze sklepu sprawdzalam i tych pieniedzy juz na koncie nie bylo. I
    tak powinno byc!!!
    A bank juz zmienilismy.. tzn on ma Lucas'a bo wygodne jest obslugiwanie
    konta przez internet. Tylko zalatwimy sprawe z Pekao do konca. I nigdy nie
    chce miec nic wspolnego z tym bankiem. AAA... swoja droga.. konto w pekao
    bylo dlatego ze jego szef ma tam konto i z tamtad robi wyplaty... czasami
    4-5 dni trzeba bylo czekac na zaksiegowanie wyplaty. W tym samym banku. Do
    innego tak nie moga zrobic bo o ile wiem placili by karne odsetki. Ale u
    siebie po co o to dbac.
    Kropelka