    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Date: Sat, 25 Feb 2006 15:42:21 +0100

    Olgierd napisał(a):
    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Olgierd* wypowiedziała te
    > słowa:

    > Hmm moja wypowiedź chyba jest troszkę zbyt lakoniczna ;-) oczywiście
    > chodzi mi o sytuację kiedy używany przedmiot - nie z półki hipermarketu
    > i ceną "249,99 zł" - znika w kieszeni złodzieja. To podobny przypadek
    > jak z tym czy osoba prezentowana na zdjęciu ma lat 15 czy 14 i 360 dni.

    a jak Mistrzu ocenisz czy osoba na zdjeciu ma 16,17 czy 18 lat?

    (pomijam juz fakt ze absurdem jest by ktos decydowal czy jamoge sie
    podniecic na widok 16 latki co jest naturalnym dla wielu samcow, bo nie
    wiem czy az tak bardzo taka osoba wygaldaem rozni sie od osoby 18
    letniej, Pan minister chce zmienic ... bo tak jest w stanach )

    W przypadku mlodszych osob to jeszzce idzie swtierdzic w miare precyzyjnie
    (kam - chyba - podala nazwe skali jaka wykorzystuje biegly do oceny
    wieku) a wyzej?

    Porownanie przedmiotu ktorego wartosc jest znana do problemu z wiekiem
    nie jest szczegolnie madrym.

    P.