  • Data: 2008-08-29 18:12:14
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sie, 16:32, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Nie podszyta zdewoceniem.

    Widze ze jestes dewotofobem?
    A wiesz ze nie wolno dyskryminowac takze ze wzgledu na poglady?
    No chyba ze to dziala tak, ze to dewoci nie moga dyskryminowac,
    a dewotow juz mozna? Chyba nigdy nie zrozumiem nazibolszewii,
    polecisz jakies dobre obozy reedukacyjne dla opornych konserwatystow?

    > Czyli: co do czego służy, na co uważać, jak i przed czym się
    chronić...

    A jak nie pojade po tej Twojej podstawie programowej to zabierzecie mi
    dziecko
    i poslecie na meetingi reedukacyjne czy to dopiero za kilka lat
    wprowadzicie
    jak juz uporacie sie z zawartoscia tluszczu w smalcu i iloscia dziurek
    w solniczce?