  • Data: 2008-08-30 08:14:31
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sie, 21:11, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ogólnie nie lubię ograniczenia umysłowego.

    Znamiennym jest ze wiekszosc ludzi ktorych spotykam uwaza ze madra
    jest mniejszosc, a wiekszosc to debile - i kazda z tych osob uwaza ze
    to ona nalezy do tej mniejszosci.
    Najwyrazniej Ty nalezysz do tej uwazajacej jak wyzej wiekszosci.
    Tak wiec respect :)

    > No popatrz... To spróbuj zacząć propagować nazizm albo namawiać do
    > zamachu stanu ;->

    A jeszcze podaj paragraf za szerzenie dewocji to bedzie respect^2.
    Bo ja szaraczek znalazlem tylko ROZDZIAŁ XXIV Przestępstwa przeciwko
    wolności sumienia i wyznania i wychodzi mi ze jest dokladnie na odwrot
    -
    "dewocja" jest tam prawnie chroniona.
    (tzn tak mi sie wydaje bo nie podales definicji "dewocji" i musze sie
    domyslac
    co tez kryje sie pod tym slowem)

    > Tobie przydałby się psychiatra.

    Zapewne mowisz o czyms takim:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychiatria_represyjna_
    w_ZSRR

    Tylko ze tam byly jakies namiastki procesow, a Ty od razu
    wyskakujesz z wyrokiem - masz jakies konotacje z krwawym Feliksem ?

    > Ummm. Czy aktualnie przechodzisz jakąś kurację psychotropową?

    A jaka bys proponowal? Czemu mam wrazenie ze szpitala psychiatrycznego
    nie widziales na oczy(chyba ze z okien tramwaju)..
    Zreszta, tak czy siak nie mozesz sie na tym znac bo bys wiedzial,
    ze psychicznych sie nie wysmiewa w taki sposob bo to moze pogorszyc
    ich stan.
    Takze wychodzi mi na to ze jestes trollem-totalniakiem.

    Dla mnie EOT, mozesz teraz sobie do woli pouzywac :)