  • Data: 2008-08-30 12:57:20
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    r...@o...pl pisze:

    > Chyba kazde dziecko ma od malego tluczone do glowy ze w kontakcie jest
    > prad i nie wolno wkladac tam palcow ani dlugopisow.

    Ale czy tłumaczone jest, dlaczego nie i co to konkretnie jest ten prąd i
    jak może zadziałać, hmm?

    > I chyba w kazdym dziecku ciekawosc w koncu przewaza i konfrontuja
    > teorie z praktyka.

    O'RLY? Wśród znajomych nie słyszałem jeszcze o takim przypadku.

    W swojej "karierze" dziecka miałem tylko małą eksplozję podgrzewanej na
    ogniu baterii - ale to dlatego, że nikt mi nie wytłumaczył, co się z nią
    może stać ;)

    [ciach]

    > Znaczy sie watkotforca ma wyciagnac przy corce instrumentarium
    > i zrobic symulowany gwalt zeby wiedziala co i jak ?

    Może ty musisz osobiście przejść skutki np. połknięcia garści gwoździ i
    potłuczonego szkła, ale większości ludzi wystarcza jednak wiedza
    teoretyczna - aczkolwiek nie ograniczająca się do "nie bo nie!".

    > Zaczynam podejrzewac ze piszesz z jakiegos meskiego klasztoru
    > i nie widziales kobiet na oczy od jakis 10 czy 20 lat.

    Znaczy się twierdzisz, że gwałciciel zignoruje "nie" 14-latki, ale
    grzecznie się posłucha 40-latki? Ciekawa teoria, ale mająca raczej zero
    kontaktu z rzeczywistością.

    Może nie jest jeszcze za późno...