    From: l...@a...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia a czat...
    Date: Fri, 29 Aug 2008 17:16:22 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    Dostałem maila, odpowiedź na pytanie, czy nakłanianie przez internet do seksu
    jest karalne, od rzecznika policji który wypowiadał się w tym artykule:
    http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/wydarzenia
    /795218.html
    o treści:

    Trudno mi się wypowiadać nie znając szczegółów prolemu jaki dotyczy Pana córki.
    Domyślam się, że jest Pan mieszkańcem powiatu piotrkowskiego. Jeśli są to
    problemy wychowawcze to może warto zwrócić się do poradni psychologicznej.
    Przepis brzmi: Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza się
    wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do poddania sie
    takim czynnościom albo do ich wykonania podlega karze pozbawienia wolności od 2
    lat do 12.
    Tej samej karze podlega, kto w celu zaspokojenia seksualnego prezentuje
    małoletniemu poniżej lat 15 wykonywanie czynności seksualnej.
    Jeśli ma Pan nadal wątpliwości proszę skontaktować się z dzielnicowym lub
    policjanctami z sekcji nieletnich komendy w Pana miejscu zamieszkania.W takich
    sprawach nie ma znaczenia czy osoba poniżej 15 roku życia godzi się na to czy
    nie.Dorosły, który sie dopuszcza takiego postepowania popełnia przestępstwo
    jeśli zdaje sobie sprawę z wieku pokrzywdzonego.

    Dzwoniłem do innego rzecznika, on twierdzi że nakłanianie przez internet nie
    jest karalne. Dzwoniłem na policję, oni twierdzą, że tak, że trzeba to zgłosić z
    kolei w artykule:

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/pedofilia_w_inter
    necie_w_konwencji_fpp_67063.html

    twierdzą że nie jest to karalne, tak jak Wy i bądź tu mądry.

    Zostawię to po prostu w spokoju a córce zablokuję czat.