    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: pedofile w natarciu
    Date: Thu, 03 Jun 2021 04:24:07 GMT

    On 2021-06-02, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > A do czarnej wołgi skąd porywali?
    >
    > A tak bardziej poważnie:
    > https://tygodnik.tvp.pl/33480056/czarna-wolga-okup-i
    -sprawa-polityczna-tak-porywano-dzieci-w-prlu

    > "w latach 1950-1957 zniknęło ponad 200 dzieci, a 50 spraw nie zostało
    > rozwiązanych"

    "Tak właśnie działała jedna z najsłynniejszych porywaczek PRL-u, niejaka
    Mieczysława Hała. Na jej trop trafiono w marcu 1957 roku, gdy tuż po
    zaginięciu 3-latka Romka Zięby z Brzegu koło Wrocławia na komendę
    zadzwonił anonim, który stwierdził, że na ulicy Szpitalnej mieszka
    kobieta, która ,,kradnie" i przetrzymuje nie swoje dzieci. "
    [..]

    "Personalia Tadeusza, który okazał się dziewczynką, niby szybko ustalono
    i okazało się, że jest on dzieckiem Elżbiety Grynieckiej z Wrocławia.

    - Niby szybko, bo na wszelki wypadek zrobiono badania genetyczne.
    Wykazały one, że to jednak nie jej dziecko, ale rodzice nie chcieli o
    tym słyszeć i byli przekonani, że odnaleźli swoją córkę."

    PRL potrafi nadal zaskakiwać, a każdy dzień zadaje kłam głoszącym tezy o
    zacofaniu technologicznym Polski czasów myśli socjalistycznej.

    --
    Marcin