  • Data: 2009-08-16 15:48:11
    Temat: Re: pedofil
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BK pisze:

    > Jak X zakradnie sie do sypialni tesciowej i bedzie uderzal nozem w
    > lozko myslac, ze zabija tesciowa - a faktycznie okaze sie, ze
    > pokiereszowal jedynie manekina to Twoim zdaniem usilowanie zabojstwa
    > to bedzie wlasciwy zarzut czy - zgodnie z tym co zdajesz sie sugerowac
    > - puszczamy go wolno? ;)

    A od kiedy to sąd ma na swoich usługach biegłych telepatów? ;)
    Jak udowodnić, że gość chciał zabić teściową a nie jedynie zrobić jej na
    złość kiereszując nożem nowiuteńką pościel?

    Wiem, że sprawa z artykułu jest poważna i nie powinno się żartować, ale
    niby jak można kogoś sądzić za przestępstwo popełnione na osobie, która
    nie istnieje i nigdy nie istniała???