  • 1. Data: 2009-08-16 11:58:42
    Temat: pedofil
    Od: żółta pięta <...@...a>

    http://polskalokalna.pl/wiadomosci/kujawsko-pomorski
    e/news/bydgoszcz-chytra-zasadzka-na-pedofila,1353556
    ,3286

    "Mężczyzna usłyszał już zarzut usiłowania doprowadzenia do obcowania
    płciowego osoby poniżej lat 15. "

    od kiedy to 21 < 15 ?

  • 2. Data: 2009-08-16 12:08:56
    Temat: Re: pedofil
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    żółta pięta pisze:
> [...]
    ,3286

    > "Mężczyzna usłyszał już zarzut usiłowania doprowadzenia do obcowania

    Należy w końcu nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Pedofil miał 21 lat,
    internauta podawał się za 12latkę. 12 < 15, czyli wszystko się zgadza

    --
    MZ

  • 3. Data: 2009-08-16 12:11:05
    Od: żółta pięta <...@...a>

    > Należy w końcu nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Pedofil miał 21 lat,
    > internauta podawał się za 12latkę. 12 < 15, czyli wszystko się zgadza

    hm racja :D
    ale czy internauta mial mniej niz 15 ?

  • 4. Data: 2009-08-16 12:14:06
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    żółta pięta pisze:

    > hm racja :D
    > ale czy internauta mial mniej niz 15 ?
    Nieistotne jest ile miał faktycznie internauta, 21 letni pedofil miał
    świadomość umawiania się z 12latką i w związku z tym postawiony mu
    zostanie taki zarzut.
    EOT

    --
    MZ

  • 5. Data: 2009-08-16 13:17:03
    Od: żółta pięta <...@...a>

    > Nieistotne jest ile miał faktycznie internauta, 21 letni pedofil miał
    > świadomość umawiania się z 12latką i w związku z tym postawiony mu
    > zostanie taki zarzut.

    ale umowil sie z NIE-12latka. czy teraz stawia sie zarzuty za domysly,
    swiadomosc ?

  • 6. Data: 2009-08-16 14:00:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Sie, 15:17, żółta pięta <d...@...a> wrote:

    > ale umowil sie z NIE-12latka. czy teraz stawia sie zarzuty za domysly,
    > swiadomosc ?

    Zawsze sie stawialo?

    Postawili mu zarzut "usilowania" takie zarzuty zawsze sie stawia - jak
    to okresiles "za swiadomosc".

    Jak X zakradnie sie do sypialni tesciowej i bedzie uderzal nozem w
    lozko myslac, ze zabija tesciowa - a faktycznie okaze sie, ze
    pokiereszowal jedynie manekina to Twoim zdaniem usilowanie zabojstwa
    to bedzie wlasciwy zarzut czy - zgodnie z tym co zdajesz sie sugerowac
    - puszczamy go wolno? ;)

  • 7. Data: 2009-08-16 14:43:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    >pokiereszowal jedynie manekina to Twoim zdaniem usilowanie zabojstwa
    >to bedzie wlasciwy zarzut czy - zgodnie z tym co zdajesz sie sugerowac

    Oczywiscie racja, sprytnemu inernaucie postawilbym jednak zarzut podzegania
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-08-16 15:23:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    Taki czyn nazywa się nieudolnym usiłowaniem zabójstwa i oczywiście zarzut
    można postawi. Co z tym zrobi sąd, to już jego sprawa. Podobnie jak
    włamanie do pustego magazynu przykładowo.

  • 9. Data: 2009-08-16 15:36:19
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    MZ pisze:

    > Nieistotne jest ile miał faktycznie internauta, 21 letni pedofil miał
    > świadomość umawiania się z 12latką i w związku z tym postawiony mu
    > zostanie taki zarzut.

    To znaczy jaki zarzut? Nie wiadomo jaka była treść tych rozmów, ale
    nawet jeśli miały w nich miejsce jakieś akcenty erotyczne to niby jaki
    zarzut mu przedstawią? Udostępnienia pornografii osobie nieletniej?
    Doprowadzenia nieletniej do innej czynności seksualnej?
    Jakiej nieletniej? Takiej, która NIE ISTNIEJE i była jedynie alter ego
    jakiegoś znudzonego internauty? ;)

    To i ja się muszę do czegoś przyznać. Wielokrotnie mordowałem członków
    oddziałów antyterrorystycznych grając ze znajomymi w Counter Strike'a
    przez sieć. :)

  • 10. Data: 2009-08-16 15:48:11
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    BK pisze:

> [...]
    > pokiereszowal jedynie manekina to Twoim zdaniem usilowanie zabojstwa
    > to bedzie wlasciwy zarzut czy - zgodnie z tym co zdajesz sie sugerowac

    A od kiedy to sąd ma na swoich usługach biegłych telepatów? ;)
    Jak udowodnić, że gość chciał zabić teściową a nie jedynie zrobić jej na
    złość kiereszując nożem nowiuteńką pościel?

    Wiem, że sprawa z artykułu jest poważna i nie powinno się żartować, ale
    niby jak można kogoś sądzić za przestępstwo popełnione na osobie, która
    nie istnieje i nigdy nie istniała???