  • Data: 2009-08-16 18:33:27
    Temat: Re: pedofil
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sie, 20:23, Atlantis <m...@w...pl> wrote:
    > I właśnie o tym ja piszę od początku. Zupełnie nie wiadomo jaka była
    > treść tych rozmów. Zakładam jednak, że celem prowokatora było złapanie w
    > sieć jakiegoś internetowego pedofila. Niemniej skoro to on zaczął
    > rozmowę przedstawiając się jako dwunastolatka mógł sam sprowokować
    > sytuację. Możliwości może być przecież kilka. Facet mógł istotnie wpaść
    > na pedofila, a dla takich nie powinno być litości.
    > Niemniej podejrzewam, że prowokator musiał sięgnąć po jakieś mocniejsze
    > środki prowokacji i faktycznie w ten sposób mógł niejako "wykreować"
> [...]

    A moze ten facet [pedofil] to faktycznie skonczony chory psychicznie
    zbok?

    Dlaczego - nieznajac tresci rozmow - zakladasz, ze koles zostal
    wrobiony i dorobiono mu gebe "pedofila"?

    Pedofili na swiecie nie brakuje, a internet to genialne miejsce do
    "polowania".

    Skoro nie znamy tresci rozmow, a Ci co znali zdecydowali sie postawic
    zarzuty, to skad u Ciebie tyle empati dla tego pedofila? :)