  • Data: 2005-06-22 17:38:18
    Temat: Re: parkowanie przed blokiem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kicurek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0c6d.000003ca.42b9331f@newsgate.onet.pl...

    > A ja się dopiszę, jeśli można z bardzo podobnym problemem: ktoś
    zaparkował na
    > parkingu przed blokiem (nie przed wejściem) jakieś 1,5 roku temu auto,
    które
    > stoi i nikt się do niego nie przyznaje.
    > Straż Miejska wezwana przyjechała, stwierdziła, że auto jest
    zamknięte, szyby
    > nie są rozbite, więc nie mają podstaw.

    Może szybę rozbić? Oczywiścei żartuję. Tak mnie naszło.

    > I tak auto może stać do końca świata - można coś z tym zrobić? Podobno
    to auto
    > (Polonez) było gościa, który kiedyś tam mieszkał w tym bloku, ale miał
    takie 2
    > auta, z czego wziął jedno, a drugie zostawił.

    Skoro samochód nie jest używany, to przedew szystkim należało by się
    zwrócić o pomoc do dzielnicowego. Sprawdzi, czy samochód nei jest
    poszukiwany. Są przepisy pozwalające usunać na koszt włąściciela
    porzucony pojazd.

    > Jaka jest na to rada - ktoś wie? Bo przed blokiem to każde miejsce
    parkinowe
    > się liczy - sami wiecie.
    > Z tego co powiedziała Straż Miejska - moim zdaniem - wynika jasno, że
    pośrednio
    > prowokują do np. wybicia szyby, bo wtedy będą mogli wziąć to auto:
    ech....
    > Polska Drodzy Państwo, to Polska...:((

    Byłem wiec mało oryginalny :-)