  • Data: 2005-06-22 21:05:02
    Temat: Re: parkowanie przed blokiem
    Od: "kicurek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie

    > bardzo interesujące....
    > gdzie znajdę przepis o zakazie nieużywania prywatnego auta?
    > też mam takie jedno co używam raz na kwartał albo rzadziej w zasadzie
    > to nawet jest mi niepotrzebne.
    > ale auto jest zarejestrowane ma oc i nie wyobrażam sobie aby kogoś to
    > obchodziło co z nim robię z prostego powodu, auto  jest MOJE i wara innym od
    > niego.
    > to jakaś debiliada w tym wątku.

    Debiliada to jest wtedy jak:
    Kali komuś krzywdę - to dobrze
    ale Kalemu - to źle.
    Ciekawe czy byłbyś taki mądry, jakbyś był współwłaścicielem terenu na którym
    ktoś sobie porzucił auto, a Ty byś nie miał gdzie parkować albo miał tego
    miejsca mniej na własnym terenie -> też byś pisał, że upominanie się o swoje to
    debiliada?
    Za to doskonale teraz wiemy wszyscy jak nazwać to CO TY uprawiasz... LOL:)))))))