  • Data: 2005-06-22 23:01:00
    Temat: Re: parkowanie przed blokiem
    Od: "albert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Debiliada to jest wtedy jak:
    > Kali komuś krzywdę - to dobrze
    > ale Kalemu - to źle.
    > Ciekawe czy byłbyś taki mądry, jakbyś był współwłaścicielem terenu na
    którym
    > ktoś sobie porzucił auto, a Ty byś nie miał gdzie parkować albo miał tego

    rozumiem że ustalono już bezdyskusyjnie że auto jest porzucone?
    przy okazji od ilu dni parkowania auto uzyskuje status porzuconego?
    i co na to marynarze na długich kontraktach?
    /bo oni porzucają swoje z reguły nienajgorsze samochody conajmniej raz na
    rok/
    :))))))))))))))

    > miejsca mniej na własnym terenie -> też byś pisał, że upominanie się o
    swoje to
    > debiliada?
    > Za to doskonale teraz wiemy wszyscy jak nazwać to CO TY uprawiasz...
    LOL:)))))))

    Gdyby na moim terenie ktoś porzucił auto to do rana miałbym sprawę
    załatwioną
    ale na terenie publicznym to nie jest taka prosta sprawa.
    ma takie same prawa jak i ja bez względu czy mi sie to podoba czy nie.
    a tu właśnie rozważamy taki przypadek
    teren publiczny i samozwańczy właściciele próbują robić porządek
    a jeżeli to teren prywatny to wskazane jest go ogrodzić, jeżeli brak płotu
    lub innej formy ogrodzenia to właściciel domyślnie dopuszcza do istnienia
    takiej sytuacji
    więc w czym problem?