  • Data: 2008-02-12 12:18:11
    Temat: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Witam wszystkich
    > Ostatnio trafiłem na artykuł poświęcony fali nalotów na prywatne
    > mieszkania w okolicy Lublina (http://beta.di.com.pl/news/
    > 19151,Policyjne_naloty_w_Lublinie_i_Pulawach.html) i naszła mnie taka
    > Nie oszukuję się, jeżeli chodzi o prawo jestem jak pijane dziecko we
    > mgle. Lecz po przeczytaniu o takich zajściach mnie, jak i pewnie wielu
    > z Was zalewa krew. Pozostaje pytanie, czy coś z tym możemy zrobić?
    > Wydaje mi się, że warto zawalczyć o interesy nas wszystkich i pokazać,
    > że nie pochwalamy akcji policji wymierzonych w zwykłych obywateli. Czy
> [...]

    genearlnei to jest tak że łątwiej jest scigać dzieci i innych za
    udostępnianie muzyki niż scigać przestępców. dzieci nei biją nie strzelają
    nei uciekają mozan sobei ich łapać czysto zza biureczka a od bandyty można
    dostać po mordzie albo zaliczyć kosą trzeba iść w teren a to męczy itd...

    a wykrywalność rośnie.