  • Data: 2008-02-12 13:19:33
    Temat: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Feb 2008 13:54:13 +0100, Piotr Dembiński
    napisał(a):

> [...]

    (...)

    > Czyli obiekt budowlany jako taki może w Polsce stanowić przedmiot prawa
    > autorskiego. Nawiasem mówiąc, to wynikają z tego całkiem ciekawe
    > konsekwencje w postaci konieczności uzyskania licencji na utworzenie
    > utworu zależnego w postaci np. fotografii budynku.

    Przy czym fotografia budynku, podobnie jak fotografia płyty CD nie jest
    utworem zależnym.
    W przypadku plagiatu budynku nawet "ze spojrzenia" (bez wglądu w plany,
    projekt itd.) być może dałoby się komuś zrobić problem, ale ogólnie z
    tymi zdjęciami chyba jest nie do końca tak.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie