  • Data: 2023-04-05 20:11:48
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2023 o 19:42, Shrek pisze:

    > Doskonale - więc nikt nie powinien się obawiać, że mu telefon
    > zarekwirują na potrzeby śledztwa bo ty masz xreja;)

    Czy ja coś takiego pisałem? Wyjaśniłem, jak gość argumentował. Nie
    oceniam. Po prostu stwierdzam.

    > Nie interesowałem się, ale standardowe programy od backupów nie robią
    > kopii binarnej nośników.

    Wiesz, to zależy kto jaki standard ma. Ja czasem liczę sumy kontrolne,
    jak sobie dane na pendrive kopiuję, by potem się nie okazało, ze jakiś
    plik ma błąd i się nie otworzy, a wiem, ze to też ne jest standard.

    > Jak?

    :-)

    --
    Robert Tomasik