  • Data: 2004-03-19 09:05:48
    Temat: Re: osoba zaufania wg kpc
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Agnieszka wrote:
    > Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Czy naprawde nikt z was nie jest w stanie mi pomóc?
    > Prosze przynajmniej o jakieś wskazówki, gdzie może się znajdować
    > wyjaśnienie tego terminu?

    Hmmm. jedyne co mi przychodzi do głowy to osoba, która na wniosek strony
    może przysłuchiwać się rozprawie obywajacej się przy drzwiach zamknietych.
    Ich rola sprowadza się do siedzenia i nie odzywania się. Z tego co ja
    pamietam nie ma potrzeby zgłaszania takich osób wcześniej - bo sąd ich nie
    wzywa. Nie muszą to być też stale te same osoby. Po prostu po wejściu na
    salę strona oświadcza, że te osoby to jej osoby zaufania - sąd może chcieć
    je wylegitymować y ustalić, czy przypadkiem nie są zawnioskowane jako
    świadkowie i by móc to wyłapać, gdy taki wniosek zostanie zgłosony później.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant