  • Data: 2007-11-01 09:24:16
    Temat: Re: oskarzenie o rasizm
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-11-2007 o 10:03:30 Olgierd <n...@o...com>
    napisał(a):

    > Jak patrzę na taką pisaninę to myślę, że musisz być takim samym brudasem.
    > Ortografia się kłania, o stylu nawet nie wspominam.

    Dorzuc jeszcze interpunkcje.

    Taka sytuacje, najchetniej, rozwiazalbym "na spokojnie". Czyli wyjasnil
    jak wszystko wygladalo, co zostalo powiedziane i ze nie ma w tym wszystkim
    zachowan niezgodnych z prawem. Mozna nawet pojsc dalej - oskarzyc o rasizm
    pracodawce wraz z pracownicami. Biala osoba zostaje zawieszona w pracy ze
    wzgledu na swoje pochodzenie, jest dyskryminowana ze wzgledu na swoje
    pochodzenie... a wszystko pod przykrywka drobnych konfliktow.

    Moze przekazac szefowi, ze nie ujdzie mu to wszystko tak latwo? Ze z
    wielka checia zainteresujesz ta dyskryminacja kogos z inspekcji pracy,
    policje oraz sady. Ze masz juz dosyc ponizania, ze wzgledu na narodowosc.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.