  • Data: 2013-09-26 23:35:54
    Temat: Re: operacja w prywatnej klinice a refundacja NFZ
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wg mnie szansy nie ma. Ja mam informacje w podobnych sprawach z 2007 roku
    ale myślę, że na korzyść nic się nie zmieniło.
    Potrzebowałem terapii za 60 tys. za rok i chciałem to wyłożyć ze swoich a
    potem czekać w kolejce na zwrot z NFZ ale takiej opcji nie było, miałem
    czekać w kolejce i tyle. To było "tylko" 2 lata ale mi się to i tak wydawało
    strasznie długo i załatwiłem to jeszcze inaczej.

    --
    pozdrawiam, wromek