  • Data: 2013-09-27 00:53:28
    Temat: Re: operacja w prywatnej klinice a refundacja NFZ
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2013 14:21, uciu pisze:

    > Jedynym wyjściem jest operacja w prywatnej klinice.
    > Termin masz szybko bo za 2-3tygodnie.
    >
    > Czy w takiej sytuacji można ubiegać sie o refundację
    > tej operacji z NFZ?

    Szukaj pod hasłem "Medyczna strefa Schengen". Lokalne przepisy
    wykonawcze miały wejść w życie pod koniec października.

    Ale nawet w najbardziej optymistycznej wersji refundacja byłaby do
    wysokości NFZowskiej wyceny zabiegu w Polsce.

    Swoją drogą - skąd te zniszczenia? Jakiś wypadek z ewentualnie czyjejś
    winy? Może tą drogą dałoby się coś uzyskać?