  • Data: 2007-12-04 11:13:58
    Temat: Re: operacja
    Od: "Julia" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chodzi o piersi. Chodzi o zwezenie pochwy. Jest taki zabieg. Sama o nim
    czytalam. Siostra zwezylam pochwe z raji dyskomfortu jaki byl u niej podczas
    stosunkow z narzeczonym. Zabieg mial doprowadzic do tego ze pochwa po prostu
    bedzie wezsza przez co oboje z partnerem beda sie lepij czuc, ze wogole
    zacznac sie czuc. Glupio mi troche pisac o takich rzeczach. Nie wydaje mi
    sie zeby byla jakas pisemna umowac miedzy nia a klinika. Wiem, ze pojechala
    na konsultacje, kiedy lekarze powiedzieli jej ze bedzie cudownie po! Ma
    wypis ze szpitala w ktorym mowa o zabiegu. Jednak kiedys siostra podjela
    wspolzycie juz po zabiegu oboje z partnerem stwierdzili ze praktycznie nic
    sie nie zmienilo. Dla nich to ogromna tragedia. Szczegolnie ze jej partner
    nie jest chojno wyposazony. Prosze sie nie smiac!!!

    Czy mozna cos z tym zrobic? Przeprowadzic korekte bez ponoszednia kolejnych
    kosztow? Ona wydala na ten zabieg kilka tysiecy zlotych w nadzieje, ze
    wszystko bedzie juz dobrze.

    Pozdrawiam.