  • Data: 2007-12-04 17:38:09
    Temat: Re: operacja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Julia wrote:

    > Problem nie dotyczy mnie, tylko siostry. Nie chce sie zaglebiac w temat
    > i jej wypytywac.

    Wóz albo przewóz - albo chcesz dostać precyzyjną odpowiedź, albo nie
    chcesz dostarczyć precyzyjnych danych.

    > Czytalam o tych zabiegach w internecie i kobiety, ktore sie na to
    > zdecydowaly np. po licznych porodach rzeczywiscie odczuly ogromna
    > roznice ich partnerzy rowniez. Siostra, a co wiecej jej mezczyzna (ona
    > przekazal mi jego opinie) uwaza, ze nic sie nie zmienilo. Byl zabieg,
    > ktory mial zwezic pochwe i wejscie do niej. Po rehabilitacji i
    > wznowieniu wspolzycia okazalo sie, ze nic sie nie zmienilo. Jest jak bylo.

    Zabieg miał dotyczyć zwężenia. Przeprowadzono? Przeprowadzono. Zwężono?
    Siostra powinna wiedzieć - jeśli zwężono, to zabieg został wykonany.

    A wizyta u seksuologa mogłaby pomóc o tyle, że mógłby polecić stosowne
    ćwiczenia w celu wzmocnienia mięśni pochwy.

    IMHO poza przypadkami skrajnie patologicznymi taki zabieg to jak
    odsysanie tłuszczu zamiast ćwiczeń.