  • Data: 2007-08-09 11:13:31
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: "AniaC" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:f9eona$n4p$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam!
    >

    > powiem tak:
    >
    > przepisy dotyczące okresu wypowiedzenia przewidziane w kp są przede
    > wszystkim dla pracodawcy - jeżeli on chce wypowiedzieć ci umowę o pracę to
    > musi to uczynić zgodnie z kodeksem pracy; on nie może skrócić ci tego
    > okresu sam;
    [ciach]

    Jest tak ze to ja bym chciala wypowiedziec umowe o prace. I wiem ze jak nie
    wyrobie sie do i wyjdzie ze bede miala okres 3 miesiace to mnie wczesniej
    nie puszcza. A jakos nie bardzo bym chciala siedziec az 3 miesiace wiec by
    mi zalezalo zeby prawnie nie mogli mnie zatrzymac dluzej jak miesiac. Z tego
    wniosek ze musze zlozyc papiery do konca sierpnia czy do 10 wrzesnia
    (miesiac przed uplywem 3 lat)?

    Ania