  • Data: 2004-08-25 17:29:36
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "Dolores" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "caros" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cgicu9$aad$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > i tez jestem tego zdania... bo liczy sie dobro dziecka, a nie jakies tam
    > zemsty...

    Owszem - ale nie wiemy czy w tym przypadku chodzi o dobro dziecka, czy
    zemste...
    bo Monika pisze ze jej ex nie utrzymuje z dzieckiem kontaktu. I tu warto by
    wiedziec jak dlugo? Czy miesiac czy 2 lata...
    bo mysle sobie, ze gdyby ojciec mojego dziecka nie kontaktowal sie z nim
    przez dluzszy czas, to bym sie bala ze ni z gruszki ni z pietruszki nagle
    zechce spedzic z dzieckiem np. miesiac wakacji... a bedzie dla niego obcym
    czlowiekiem - dziecko wszak male, wiec nie potrzebuje duzo czasu, zeby
    tatusia zapomniec.

    --
    Dolores