    From: MM <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Date: Sat, 17 Jan 2009 20:01:16 +0100

    mike pisze:
    > W sumie tylko tyle, że nie jest to pierwsza rzeź i nie ostatnia i żadne
    > ruchy "No more war" tego nie zmienią.

    Ale tu nie chodziło o jakieś pacyfistyczne mrzonki tylko konkretną akcję
    potępienia pacyfikacji ludności cywilnej.

    Bush w Iraku przynajmniej zachowywał pozory, że ta bzdurna "wojna z
    terrrorem" jest wymierzona tylko w al-Kaidę. Izrael nie zachowuje nawet
    pozorów tylko w odwecie pacyfikuje ludność cywilną a w propagandzie
    zdarza się nawet obwiniać tę ludność... o to, że w ogóle tam są i
    przeszkadzają w ofensywie przeciw Hamasowi.

    > Jak się ma to do rzeczywistości? Ano tak, że Izrael w obecnej sytuacji
    > jest mocno na rękę cywilizacji zachodniej. Arabowie "struśki" mają
    > swoich Żydów "królików", czyli mają zajęcie. Gdyby nie mieli tego
    > zajęcia, to niestety nie popełniliby "sepuku", tylko mógłby im przyjść
    > głupszy pomysł do głowy, na przykład pochód na zachód. Izrael jest
    > czymś, co wiąże Arabów na Bliskim Wschodzie i dlatego reakcje świata
    > zachodniego będą tylko medialne.

    Ależ ja się z tym zgadzam, że Arabowie są zagrożeniem (w sensie
    cywilizacyjnym) dla zachodu. Jednak nie będę hipokrytą by popierać mordy
    cywilów tylko dla odwrócenia uwagi czy korzyści politycznych.

    pzdr