  • Data: 2009-01-17 18:56:35
    Temat: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mike" <d...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gkt7im$50k$1@news.wp.pl...
    > 1. Izrael nigdy nie dopuści do niepodległości Palestyny, choćby ze
    > względu na to, że duża część źródeł wody słodkiej znajduje się właśnie na
    > terenie Palestyny.
    > 2. Palestyna żąda powrotu granic sprzed 56 roku. Awykonalne.
    > 3. Doktryna Hamasu jest prosta, wybić naród żydowski do ostatniego.

    I to wszystko poprzez wysyłanie na chybił / trafił co jakiś czas rakiet?
    Dyskusja raczej odpowiednia na pl.misc.militaria, niż grupę prawną, ale
    skoro już tak zdryfowała, to nawet laik zauważy, że ta doktryna po prostu
    nie przystaje do możliwości Palestyńczyków i już.

    > Hamas jest czymś więcej niż ugrupowaniem terrorystycznym, jest również
    > opcją polityczną, która w ostatnim czasie odniosła duży sukces zdobywając
    > większość w parlamencie palestyńskim.

    Tylko, że podobno Hamas stworzyły izraelskie służby specjalne. I choć temat
    jest mi cokolwiek obcy, to obserwując jego poczynania jestem w stanie w to
    uwierzyć. Moim zdaniem o wiele większy sukces militarny odniosło by
    wysłanie tych kilkuset bojowników z nożami na Izrael, niż wysyłanie rakiet.