  • Data: 2009-01-17 19:00:24
    Temat: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pt" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gkt7ko$cg3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "MM" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiem, że nie będziesz miał nic do faceta strzelającego z wiatrówki do
    > Twoich dzieci?

    Pewnie oczywiście Twój przedmówca zadowolony z tego nie będzie, ale
    przyznasz, że jeśli w odwecie zburzy tę sąsiednią kamienicę i zabije
    wszystkich jej mieszkańców (w tym również strzelca), to choć skutek
    odniesie, trudno jego postępek będzie uznać za uzasadniony.

    Z drugiej strony, jeśli uznać Palestynę za takie quasi państwo, a Hamas za
    jego siły zbrojne, no to Izrael po prostu odpowiedział na agresję tego
    państwa i trudno jego winić za głupotę Palestyńczyków rzucających się z
    "motyką na słońce".