  • Data: 2010-11-02 13:24:49
    Temat: Re: odstąpienie od umowy KS
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-02 14:05, R.Madejski wrote:
    > Kupiłem przedmiot na aukcji allegro. Sprzedawca oferował w niej jeden
    > sposób dystrybucji. Po zakończeniu aukcji zapytałem, czy istnieje
    > możliwość skorzystania z innej formy spedycji. Sprzedawca zgodził się je
    > spełnić i zaoferował znacznie wyższe jej koszty niż wynikające z cennika
    > spedytora i wszelkich innych zwyczajowych kosztów "towarzyszących".
    >
    > Czy ustalenia ze sprzedawcą po zakupie na allegro wchodzą w skład naszej
    > umowy kupna-sprzedaży z allegro?
    >
    > Czy na podstawie tego, że nie mogę się porozumieć w tej sprawie mogę
    > odstąpić od umowy kupna-sprzedaży?

> [...]

    wciskając "kupuję" na danej aukcji wyrażasz zgodę na to co w niej
    zawarte, a więc także sposób i koszty wysyłki.. Teraz po zakupie
    próbujesz wnosić zmiany, a sprzedawca idzie Ci na rękę, bo się na to
    zgadza. Tobie za to nie pasują już nowe warunki bo są za wysokie koszty
    wysyłki. Zatem proste pytanie - dlaczego nie spytałeś o inne sposoby
    wysyłki i koszty przed zakupem i teraz próbujesz kombinować?
    Zrezygnować z zakupu możesz zawsze (stoisz po tej lepszej stronie),
    tylko spowoduje to że otrzymasz komentarz negatywny od sprzedawcy, jak i
    doliczą Ci 1/3 punktów, gdzie przy 3/3 blokują konto.

    Imho jesteś UK :)