  • Data: 2014-12-29 15:21:40
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote in message
    news:54a11189$0$2646$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie mogą być zbyt szczelne w budynkach zaprojektowanych pod okna
    > nieszczelne.

    Przecież to idiotyzm. Projektowaliśmy może drogi dziurawe, na gorsze grunty,
    albo popękane ołówki dla głupszych dzieci? Okna były nieszczelne, bo takie
    było wszystko gówniane za komuny. Krzywe, zwichrowane, tanie, 3 gatunku,
    niedopasowane, wykonane przez pijanych budolwańców, a nie, że były z
    założenia nieszczelne. Nie było dobrej technologii, materiałów i wykonania.
    I tyle, a to, że teraz się do tego dorabia teorię, to lepsze od komisji
    Laska mierzącej brzozę przez 3 lata.

    > Nie - ich budynki mają inaczej zaprojektowaną wentylację. Zresztą nowe
    > budynki w Polsce też, więc tam mogą być okna szczelniejsze używane.

    Więc chodzi o wentylację, bądź jej brak, a nie to, że się projektuje
    nieszczelne okna. To nonsens i technologiczna bzdura.

    M.