  • Data: 2014-12-29 16:26:25
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2014 15:21, Moonsky pisze:
    > "Tomasz Kaczanowski"<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote in message

    > Przecież to idiotyzm. Projektowaliśmy może drogi dziurawe, na gorsze grunty,
    > albo popękane ołówki dla głupszych dzieci?

    Nie wiem jak tam z ołówkami i drogami, ale ten kto zaprojektował (a może
    mu samo wyszło?) rwący się sznurek do rolet ma u mnie medal wdzięczności
    - bo jakby był mocniejszy to by mi się dziecko powiesiło.

    Podobnie łańcuszki na szyję - niedobrze jak zbyt mocne.

    Jest cała masa rzeczy które w swojej
    wytrzymałości/solidności/szczelności/itd... nie powinny iść za daleko.

    > Okna były nieszczelne, bo takie
    > było wszystko gówniane za komuny. Krzywe, zwichrowane, tanie, 3 gatunku,
    > niedopasowane, wykonane przez pijanych budolwańców,

    Było jakie było i pod to się dopasowywało resztę budynku. Po co było
    robić dodatkowe nieszczelności w oknie/murze, skoro okno było samo w
    sobie nieszczelne?

    p. m.