  • Data: 2014-12-29 09:32:13
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro okna nie mogą być "zbyt szczelne", to brak okien powienin być zakazany.

    Nie mogą być zbyt szczelne w budynkach zaprojektowanych pod okna
    nieszczelne.

    > W ogóle koncpecja zbyt szczelnych okien, to chyba powstała w jakimś zakładzie
    zamkniętym?
    > Przecież to nie ma sensu. Widziałem w Finlandii okna z 3 szybami, superszczelne,
    przy ich mrozach oczekiwanie, że nie będzie zbyt szczelne, to wariactwo. Ale jak się
    nagrzeje, to otworzyć na 10 minut można, a nawet trzeba, ich to nie dziwi. Inni są?

    Nie - ich budynki mają inaczej zaprojektowaną wentylację. Zresztą nowe
    budynki w Polsce też, więc tam mogą być okna szczelniejsze używane.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl