    From: Jacek_P <T...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc administratora IT
    Date: Thu, 28 Jun 2007 21:45:32 +0000 (UTC)
    Sender: Jacek Pietraszek <p...@k...cyf-kr.edu.pl>

    Piotr Dembiński <p...@g...pl> napisal:
    > Jacek_P <T...@c...edu.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Hej, ale nie każdy informatyk jest jednocześnie pośrednikiem handlowym
    > ww. firmy. Alternatywą są np. produkty Sun Microsystems (bezpłatne do
    > zastosowań komercyjnych), free software albo oprogramowanie Novella.

    To Sun lub Novell sprzedaja Windows XP? Ja sugeruje sposob zalegalizowania
    stanu istniejacego, bo jezeli wlasciciel jest takim kutwa, jak opisal
    pierwopisca, to za przeinstalowanie maszyn na Solka lub Suse placic
    nie bedzie chcial. A poza tym nie bredz - 400 euro/3 lata za KOMPLET
    softwaru to sa tylko koszty manipulacyjne.
    I wypraszam sobie okreslenia w stylu "posrednik handlowy".
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek