  • Data: 2005-07-08 02:22:31
    Temat: Re: odpowiedz na reklamacje a 30 dni na rozpatrzenie
    Od: "Tiger" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostalem juz informacje od pracownika tej firmy, ze "wedlug nich moja
    reklamacja zostala rozpatrzona negatywnie". Prawdopodobnie beda twardo stac
    przy swoim stanowisku. Czy moglbym poprosic o podpowiedz, czy mam racje, czy
    tez myle sie w swoich domniemaniach, ze proces reklamacyjny konczy sie z
    chwila udzielenia poprawnie nadanej odpowiedzi, a jej wyslanie na zly adres
    oznacza niedokonczenie procesu rozpatrywania reklamacji i w tym momencie
    wchodzi 30-dniowy ustawowy termin, po ktorym reklamacja automatycznie jest
    uznana za rozpatrzona?

    Pozdrawiam,

    Andrzej