eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedz na reklamacje a 30 dni na rozpatrzenieRe: odpowiedz na reklamacje a 30 dni na rozpatrzenie
  • Data: 2005-07-11 07:50:31
    Temat: Re: odpowiedz na reklamacje a 30 dni na rozpatrzenie
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tiger" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:42cfb71c$0$2125$f69f905@mamut2.aster.pl...
    >> Jesli chodzi o jakas firme telekomunikacyjna (nie wazne jaka) to powinno
    >> byc
    >> 14 dni.
    >> A jak chodzi o odpowiedz z ich strony to teoretycznie wszystko sie zgadza
    >> wyslac odpowiedz wyslali. Wiec mozesz dochodzic tylko tego ze w zwiazku z
    >> tym ze to nie adres korespondencyjny nie miales mozliwosci zapoznania
    >> sie z
    >> trescia pisma i wnioskujesz o uznanie reklamacji.
    > No ale zaraz... Analogicznie - jakbym pomylil sie w wysylaniu pieniedzy
    > do tejze firmy i wyslalbym im na zly adres, to ponioslbym wszystkie tego
    > konsekwencje. Czy aby czasem wyslanie przez nich korespondencji na zly
    > adres nie jest takim samym bledem, ktorego konsekwencje musza poniesc?
    > Pozdrawiam,
    > Tiger

    Masz racje
    Czy nie moze byc tak, ze ta firma moze stwierdzic, ze maja taki adres jako
    firmowy no i tam wyslali.
    Dlatego wlasnie poprzednio pisalem, ze wlasciwie chodzi o wykazanie iz
    wyslali pod zly adres, bo nie pod ten ktory podales jako korespondencyjny.

    Pozdrawiam
    Bartloo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1