eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedz na reklamacje a 30 dni na rozpatrzenie › Re: odpowiedz na reklamacje a 30 dni na rozpatrzenie
  • Data: 2005-07-08 07:18:37
    Temat: Re: odpowiedz na reklamacje a 30 dni na rozpatrzenie
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:33a6.00000763.42ce1182@newsgate.onet.pl...
    >> Dostalem juz informacje od pracownika tej firmy, ze "wedlug nich moja
    >> reklamacja zostala rozpatrzona negatywnie". Prawdopodobnie beda twardo
    >> stac przy swoim stanowisku. Czy moglbym poprosic o podpowiedz, czy
    >> mam racje, czy tez myle sie w swoich domniemaniach, ze proces
    >> reklamacyjny konczy sie z chwila udzielenia poprawnie nadanej
    >> odpowiedzi, a jej wyslanie na zly adres oznacza niedokonczenie
    >> procesu rozpatrywania reklamacji i w tym momencie wchodzi 30-dniowy
    >> ustawowy termin, po ktorym reklamacja automatycznie jest uznana za
    >> rozpatrzona? Pozdrawiam,
    >> Andrzej
    > a nie 14 dni?

    Jesli chodzi o jakas firme telekomunikacyjna (nie wazne jaka) to powinno byc
    14 dni.
    A jak chodzi o odpowiedz z ich strony to teoretycznie wszystko sie zgadza
    wyslac odpowiedz wyslali. Wiec mozesz dochodzic tylko tego ze w zwiazku z
    tym ze to nie adres korespondencyjny nie miales mozliwosci zapoznania sie z
    trescia pisma i wnioskujesz o uznanie reklamacji.

    Pozdr
    Bartloo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1