  • Data: 2005-07-14 01:27:10
    Temat: Re: odpowiedz na reklamacje a 30 dni na rozpatrzenie
    Od: "Tiger" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz racje
    > Czy nie moze byc tak, ze ta firma moze stwierdzic, ze maja taki adres jako
    > firmowy no i tam wyslali.
    > Dlatego wlasnie poprzednio pisalem, ze wlasciwie chodzi o wykazanie iz
    > wyslali pod zly adres, bo nie pod ten ktory podales jako korespondencyjny.

    Dzieki za odpowiedz. Pracownik firmy w rozmowie telefonicznej (nagranie jest
    w Aster) potwierdzil, ze zostalo wyslane na zly adres. Dzis poszedlem do
    nich i ... o dziwo uslyszalem juz inna wersje - ze wyslali rzekomo na dobry
    adres, tylko nie podjalem... o_O ? Mam (Rxxxx) zezwolenie na wrzucanie
    korespondencji poleconej do skrzynki. Nie dostalem zadnego powiadomienia. To
    wszystko wyglada bardzo dziwnie - co wiecej nadal nie chca mi przyznac
    racji. Co mam zrobic?

    Pozdrawiam,

    Tiger