  • Data: 2007-11-21 09:22:12
    Temat: Re: odpowiedź na pozew w sądzie gospodarczym, jak??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kristof pisze:
    > Witam otrzymałem pozew złozony w sądzie gospodarczym, o nalezność, dla
    > jakiejs firmy,
    > w miedzy czasie spłaciłem cała należność, wyslalem wyjaśnienie do sądu,
    > wraz z wydrukami przelewów dla tamtej firmy,
    > ale otrzymałem odpowiedź, ze nie udzieliłem formalnej odpowiedzi,tj
    > odpisu pozwu wraz z kompletem zalączników, i ze mam tego dokonać w
    > terminie 7 dni.

    Przypuszczam, że nie chodzi o pozew, tylko odpowiedź na pozew.
    Powinien być złożony w 2 egzemplarzach, ewentualnie trzeci egzemplarz
    jako potwierdzenie dla Ciebie.

    > Co zatem musze wysłac dokładnie do sądu?

    To, o co sąd prosi, czyli o odpisy.

    > Czy jest na to jakis formularz?

    Jest, ale pod warunkiem, że i pozew był napisany na tzw. formularzu
    urzędowym (czyli przy wartości przedmiotu sporu nie większej niż 10 000zł).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz