  • Data: 2007-11-21 09:13:37
    Temat: odpowiedź na pozew w sądzie gospodarczym, jak??
    Od: "kristof" <...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam otrzymałem pozew złozony w sądzie gospodarczym, o nalezność, dla
    jakiejs firmy,
    w miedzy czasie spłaciłem cała należność, wyslalem wyjaśnienie do sądu, wraz
    z wydrukami przelewów dla tamtej firmy,
    ale otrzymałem odpowiedź, ze nie udzieliłem formalnej odpowiedzi,tj odpisu
    pozwu wraz z kompletem zalączników, i ze mam tego dokonać w terminie 7 dni.

    Co zatem musze wysłac dokładnie do sądu?
    Czy jest na to jakis formularz?

    dziekuje bardzo za ewentualna odpowiedź
    o...@g...com