  • 1. Data: 2007-11-21 09:13:37
    Temat: odpowiedź na pozew w sądzie gospodarczym, jak??
    Od: "kristof" <...@p...fm>

    Witam otrzymałem pozew złozony w sądzie gospodarczym, o nalezność, dla
    jakiejs firmy,
    w miedzy czasie spłaciłem cała należność, wyslalem wyjaśnienie do sądu, wraz
    z wydrukami przelewów dla tamtej firmy,
    ale otrzymałem odpowiedź, ze nie udzieliłem formalnej odpowiedzi,tj odpisu
    pozwu wraz z kompletem zalączników, i ze mam tego dokonać w terminie 7 dni.

    Co zatem musze wysłac dokładnie do sądu?
    Czy jest na to jakis formularz?

    dziekuje bardzo za ewentualna odpowiedź
    o...@g...com

  • 2. Data: 2007-11-21 09:22:12
    Temat: Re: odpowiedź na pozew w sądzie gospodarczym, jak??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kristof pisze:
> [...]
    > ale otrzymałem odpowiedź, ze nie udzieliłem formalnej odpowiedzi,tj
    > odpisu pozwu wraz z kompletem zalączników, i ze mam tego dokonać w

    Przypuszczam, że nie chodzi o pozew, tylko odpowiedź na pozew.
    Powinien być złożony w 2 egzemplarzach, ewentualnie trzeci egzemplarz
    jako potwierdzenie dla Ciebie.

    > Co zatem musze wysłac dokładnie do sądu?

    To, o co sąd prosi, czyli o odpisy.

    > Czy jest na to jakis formularz?

    Jest, ale pod warunkiem, że i pozew był napisany na tzw. formularzu
    urzędowym (czyli przy wartości przedmiotu sporu nie większej niż 10 000zł).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-11-21 09:33:11
    Od: "kristof" <...@p...fm>

> [...]
    >
    > Jest, ale pod warunkiem, że i pozew był napisany na tzw. formularzu
    > urzędowym (czyli przy wartości przedmiotu sporu nie większej niż 10

    tak pozew był na takim formularzu, wartośc sporu wynosila 9tyś

  • 4. Data: 2007-11-21 09:43:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kristof pisze:

    > tak pozew był na takim formularzu, wartośc sporu wynosila 9tyś

    Musisz zatem napisać odpowiedź na pozew na formularzu urzędowym i
    dostarczyć do sądu w 2 egzemplarzach. Formularz znajdziesz na stronie
    www.ms.gov.pl -> formularze -> formularze pism procesowych w
    postępowaniu cywilnym -> Odpowiedź na pozew - formularz ,,OP" -> do
    wyboru: plik PDF lub RTF

  • 5. Data: 2007-11-22 10:08:46
    Od: "kristof" <...@p...fm>

    dziekuje ci bardzo za podpowiedź,