eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa wykonania usługi?Re: odmowa wykonania usługi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!news.a
    xelspringer.com.pl!not-for-mail
    From: "rezist.com" <r...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa wykonania usługi?
    Date: Sun, 06 May 2007 17:46:23 +0200
    Organization: Axel Springer Polska
    Lines: 43
    Message-ID: <f1kt8f$s4r$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    References: <f1k7tt$473$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1ki41$o9v$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <2f2a3$463df388$5112c983$4434@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: net.rezist.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: sparrow.axelspringer.com.pl 1178466383 28827 194.9.67.155 (6 May 2007
    15:46:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.com.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 May 2007 15:46:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.0 (Windows/20070326)
    In-Reply-To: <2f2a3$463df388$5112c983$4434@news.chello.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460001
    [ ukryj nagłówki ]

    > skoro swiadczac np uslugi gastronomiczne masz obowiazek obsluzyc kazdego
    > klienta,

    nie porownujmy kielbasy w bulce do odtwarzacza MP3 czy aparatu
    cyfrowego.

    > to nie widze powodu, dla ktorego firma swiadczaca uslugi naprawcze
    > danego sprzetu, mialaby prawo odmowic odplatnej naprawy takiego wlasnie
    > sprzetu, tylko dlatego ze jest sprowadzony zza granicy

    kupujesz w jednej z 4 hurtowni sprzetu komputerowego
    w W-wie jakis komponent, niech to bedzie plyta glowna. sprzet siada.
    wypelniasz druk RMA i oddajesz do punktu serwisowego przy siedzibie
    dystrybutora, punkt nie swiadczy uslug na zewnatrz a proste naprawy
    wykonuje sam. sugerujesz ze lamie w jakis sposob prawo?

    znam co najmniej jedna firme, ktora przy swiadczeniu tak zwanej
    DOZYWOTNIEJ GWARANCJI wymaga przedstawienia dowodu zakupu konkretnego
    produktu w polskiej sieci dystrybucyjnej. bo jest oficjalnym
    dystrybutorem tego sprzetu na polske.

    chcesz wiecej prosze Cie bardzo... sprowadzilem sobie laptopa 3 lata
    temu, z USA. uszkodzeniu ulegl jeden z elementow. serwis firmowy na
    terenie PL przyjmuje tylko komputery zakupione w Polsce i wysyla je
    do naprawy za granice. cale szczescie ze mialem instrukcje serwisowa
    i sprowadzilem ten element na wlasny koszt po numerze seryjnym
    z UK.

    > jak furacza sciagniesz z zachodu to tez aso danej marki ma prawo odmowic ci
    > jego naprawy, tylko dlatego ze jest sciagniety zza granicy?

    a znasz taki przypadek? bo ja nie. a nie twierdze ze nie zaistnial.

    > potrafi wiele zdzialac, na zachodzie maja troche wiecej szacunku dla klienta
    > i ne lubia cwaniactwa

    chyba masz zbyt idealny wizerunek zachodu :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com
    http://anvilstrike.com
    http://icic.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1